Українська

Обмін та повернення

Згiдно iз Законом України “Про захист прав споживачів” №1023-XII от 12.05.1991, парфумерно-косметичні товари входять до переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню або обміну. Споживач має право обміняти товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольняє його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням.

Постановою Кабінету Міністрів України №172 від 19.03.1994 «Про реалізацію окремих положень Закону України “Про захист прав споживачів” затверджено Перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну/поверненню:

  • парфумерно-косметичні вироби;
  • засоби особистої гігієни;
  • інструменти для манікюру та педикюру
    та інші товари, які не пов’язані з асортиментом нашого інтернет-магазину.

Ми завжди йдемо назустріч нашим клієнтам, тому продукцію ED Cosmetics ви можете повернути протягом 14 днів, якщо:

  • товар не входить до Переліку, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України №172 від 19.03.1994
  • отримали товар неналежної якості;
  • вміст посилки не відповідає опису вкладення;
  • товар повністю укомплектований і в оригінальному пакуванні, не був у використанні;
  • товар був проданий магазином ED Cosmetics.

Якщо ви отримали товар неналежної якості зв’яжіться за контактним номером 067 528 61 39 і опишіть всі нюанси або надішліть нам на електронну пошту info@edcosmetics.com.ua із позначкою «Повернення»: 

1) фотографію товару з браком;

2) фотографію етикетки;

3) фотографію пакування.

Після цього з вами зв’яжеться наш менеджер для уточнення деталей.

Обмін і повернення товару можливі лише за наявності заводського пакування зі штрих-кодом товару. Товар не підлягає поверненню після використання або пошкодження пакування.

Під час отримання замовлення ми радимо уважно оглядати покупку в присутності кур’єра або працівника Нової Пошти/Укрпошти/пункту самовивозу. Якщо товар вам не підходить, ви можете відмовитися від отримання.

Претензії щодо товару приймаються тільки у момент доставки чи отримання товару на Новій Пошті/Укрпошті/пункті самовивозу.

Якщо ви прийняли замовлення, розрахувалися і відпустили кур’єра, залишили поштове відділення або пункт самовивозу, це означає, що куплений товар повністю відповідає заявленому на нашому сайті.