Українська

Оплата та доставка

ED Cosmetics пропонує кожному клієнту обрати найзручніший спосіб оплати та доставки.

Способи оплати

1. Оплата готівкою при отриманні замовлення

Якщо ви не хочете попередньо оплачувати замовлення, то можете розрахуватися з кур’єром в момент отримання посилки.

2. Оплата готівкою або карткою при отриманні на поштових відділеннях і пунктах видачі

При отриманні посилки на відділеннях Нової Пошти ви можете розрахувати готівкою або банківською карткою. (Обираючи послугу післяплати в Нова Пошта, клієнт сплачує 20 грн. + 2% від суми переказу). 

3. Онлайн-оплата банківською карткою за допомогою платіжного сервісу LiqPay

Оберіть метод оплати “Онлайн-оплата LiqPay”. Вас буде переадресовано на сторінку оплати, де необхідно ввести дані картки для здійснення оплати (П.І.Б. власника мають бути вказані латинськими літерами. Після введення натисніть “Оплатити”.

Способи доставки

1. Отримання товару у відділені “Нова пошта”

Безплатна доставка.

Термін доставки відправлення компанією «Нова пошта» до пункту призначення становить не більше 3-х робочих днів. Замовлення, оформлені до 14:00, ми передаємо у той же день компанії «Нова пошта» для здійснення доставки. Замовлення, оформлені після 14:00, ми передаємо компанії “Нова Пошта” наступного дня. Після цього перевізник сповістить Вас про точні строки та час прибуття товару до пункту призначення.

Оплатити замовлення ви можете за допомогою карт VISA/Mastercard під час оформлення замовлення або готівкою у відділенні компанії “Нова пошта”.

Зверніть увагу! Замовлення зберігається на складі транспортної компанії не більше 4 робочих днів, після вичерпання цього терміну відправляється назад. При оплаті картою на сайті зазначений в замовленні отримувач має показати документ, що засвідчує особу, або штрихкод одержувача у додатку “Нової пошти” (для замовлень на суму до 5 000 грн).

Будь ласка, обов’язково перевірте посилку при отриманні у відділенні “Нової пошти”. У разі, якщо ви помітили пошкодження посилки або недостачу будь-яких позицій, ви можете відмовитися від посилки, склавши з представником компанії “Нова пошта” відповідний акт. Один екземпляр, будь ласка, залиште у себе, другий – візьме представник компанії-перевізника.

Замовлення з доставкою через “Нову пошту” приймаються згідно з графіком роботи перевізника. Графік роботи компанії “Нова пошта” ви можете знайти на її офіційному сайті. Також ви можете відстежити статус доставки замовлення за допомогою спеціального сервісу “Нової пошти” на сайті компанії.

Якщо ваші плани змінилися, ми зможемо оформити переадресацію посилки з одного відділення Нової пошти на інше в межах міста або в відділення іншого міста, дана послуга Нової пошти оплачується клієнтом додатково.

2. Отримання товару у відділені “Укрпошта”

Безплатна доставка.

За умови доставки замовлення компанією Укрпошта, його буде відправлено наступного дня після оформлення. Доставка Укрпоштою займає від 1 до 3 днів. Оплатити замовлення ви можете за допомогою карт VISA/Mastercard під час оформлення замовлення або готівкою у відділенні Укрпошти.

Зверніть увагу! Замовлення зберігається на складі відділення протягом 5 днів, починаючи з 6-го дня знімається додаткова плата за кожний наступний день зберігання. Ці послуги оплачуєте ви!

Отримати замовлення може лише людина, вказана у транспортній декларації як отримувач. При собі необхідно мати документ, що засвідчує особу.

Будь ласка, обов’язково перевірте посилку при отриманні в присутності представника компанії “Укрпошта”. У разі, якщо ви помітили пошкодження посилки або недостачу будь-яких позицій, ви можете відмовитися від посилки, склавши з представником компанії відповідний акт. Один екземпляр, будь ласка, залиште у себе, другий – візьме представник компанії “Укрпошта”.

Замовлення з доставкою через Укрпошту приймаються згідно графіка роботи перевізника. Графік роботи компанії ви можете знайти на її офіційному сайті. Також ви можете відстежити статус доставки замовлення за допомогою спеціального сервісу “Укрпошти” на сайті компанії.

3. Самовивіз

Доставка до пунктів видачі безплатна.

Замовлення зберігається у пункті самовивозу протягом 3х робочих днів.

У вихідні та святкові дні графіки роботи пунктів самовивозу можуть змінюватись. Будь ласка, слідкуйте за інформацією на сайті. Усі зміни графіків роботи будуть вказані у розділі сайту про доставку і надані у телефонному режимі.

Будь-ласка, зверніть увагу: вибираючи оплату готівкою, ви не зможете скористатися платіжною карткою на точці самовивозу. Оплатити замовлення в такому випадку можливо лише готівкою. Розрахуватись платіжною карткою ви можете під час оформлення замовлення на сайті. При оплаті картою вказаний у замовленні одержувач повинен буде показати документ, що посвідчує особу.

У Львові пункт видачі посилок працює за адресою вул. Трускавецька, 2б, оф. 190.  Ми працюємо з понеділка по п’ятницю: з 09:00 до 18:00. Телефон:  067 528 61 39

Будь ласка, обов’язково перевірте товар при отриманні. У разі, якщо ви помітили пошкодження товару або недостачу будь-яких позицій, ви можете обміняти товар на місці.

4. Доставка по Україні кур’єрами “Нова пошта”

Замовлення розраховуються за тарифами перевізника.

Термін доставки відправлення компанією «Нова пошта» до пункту призначення становить не більше 3-х робочих днів. Замовлення, оформлені до 14:00, ми передаємо у той же день компанії «Нова пошта» для здійснення доставки. Замовлення, оформлені після 14:00, ми передаємо компанії “Нова Пошта” наступного дня. Після цього перевізник сповістить Вас про точні строки та час прибуття товару до пункту призначення. 

Кур’єр “Нова Пошта” телефонує одержувачу за 30-60 хвилин до прибуття за адресою, вказаною в експрес-накладній. Доставка за адресою здійснюється до 21:00 у будні дні та у вихідні дні за спеціальним графіком. Графік роботи адресної доставки тут.

Оплатити замовлення ви можете за допомогою карт VISA/Mastercard або готівкою кур’єру “Нова пошта”.

Будь ласка, обов’язково перевірте посилку при отриманні. У разі, якщо ви помітили пошкодження посилки або недостачу будь-яких позицій, ви можете відмовитися від посилки, склавши з представником компанії “Нова пошта” відповідний акт. Один екземпляр, будь ласка, залиште у себе, другий – візьме представник компанії-перевізника.

Замовити дзвінок
+
Чекаю дзвінка!